Panasonic
Panasonic patří mezi největší výrobce elektroniky na světě. Za více než 100 let působení na světovém trhu představil celou řadu prvotřídních produktů, které nejednou posunuly technologickou laťku o úroveň výše. Zejména v posledních dvou dekádách Panasonic proslul coby dodavatel vysoce kvalitních a technologicky inovativních produktů především v oblasti foto a video. Digitální fotoaparáty, videokamery a skvělé objektivy si oblíbili profesionálové i hobby fotografové a kameramani po celém světě.
Nakupte chytře
Dostupnost
Cena
Kategorie
- Bezzrcadlovky
- Baterie
- Akumulátory
- Zoom objektivy
- Objektivy s pevným ohniskem
- Nabíječky
- Síťové zdroje a adaptéry baterií
- Kompaktní fotoaparáty
- Fotobrašny
- Příslušenství různé
- Pouzdra na kompakty
- Popruhy na fotoaparáty
- Očnice a korekce
- Spouště
- Mikrofony
- Různé fotodoplňky
- Blesky
- Krytky
- Paměťové karty
- Fotobatohy
- Redukce k filtrům
- Adaptéry
- Gripy
- Předsádky
- Ministativy
- Konvertory
- Hledáčky
- LED mini světla
PANASONIC HC-VXF1
- vestavěný nastavitelný úhlový hledáček
- nastavitelný prstenec na objektivu (clona, zaostřování...)
- objektiv Panasonic/Leica s 24x optickým zoomem, světelností f/1,8 - 4 s možností...
- −10 %
PANASONIC HC-V785
- Panasonic HC-V785 - Full HD video
- Fotografie s rozlišením 24 Mpx
- 1/2,3" MOS digitální senzor
PANASONIC HC-X20
- Panasonic HC-X20 / 4K videokamera
- Video až UHD 4K60 s živým přenosem
- 15 Mpx 1" MOS snímač
PANASONIC Lumix DC-BS1H
- BoxCamera Full-Frame, L-mount bajonet
- Video 6K/24 fps a 5,9K/30 fps 10-bit
- 24,2 MPix Full frame sensor
PANASONIC Lumix DC-BGH1
- 10,2 MP snímač M4 / 3 MOS
- Bajonet MFT
- 4K60, 4: 2: 2, H.264 / H.265 / HEVC nahrávání
PANASONIC HC-VX1
- velmi příjemná velikost (68 × 77 × 142 mm) i hmotnost 428 g
- objektiv Panasonic/Leica s 24x optickým zoomem, světelností f/1,8 - 4 s možností...
- praktická funkce HDR pro fotografování s vysokým kontrastem
- −3 %
PANASONIC HC-X2
- Panasonic HC-X2 je 4K videokamera
- Video s rozlišením až UHD 4K/60p s živým přenosem
- 15 Mpx 1" MOS snímač
PANASONIC HC-X2000 - ROZBALENO
- 24x optický zoom Leica se super širokoúhlým ohniskem od 25mm a vysokou světelností od...
- 1/2,5“citlivý snímač 8.29M BSI MOS a 5 osý Hybridní Optický Stabilizátor
- 4K video z celého snímače v kvalitě 4K 30p 4:2:2 10-bit (4:2:0 60p 10-bit)
PANASONIC HC-X1500
- 24x optický zoom Leica se super širokoúhlým ohniskem od 25mm a vysokou světelností od...
- 1/2,5“citlivý snímač 8.29M BSI MOS a 5 osý Hybridní Optický Stabilizátor
- 4K video z celého snímače v kvalitě 4K 30p 4:2:2 10-bit (4:2:0 60p 10-bit)
PANASONIC HC-V380
- Snímač MOS System 1/5,8", 2,51 Mpx
- Širokoúhlý objektiv 28 mm / f/1.8-4,2 s 50x optickým zoomem a inteligentním 90x zoomem...
- Progresivní záznam Full HD 1080/50p
PANASONIC HC-VX980
- velmi příjemná velikost (139 x 73 x 65 mm) i hmotnost 353 g
- na 4K video vyvinutý objektiv Leica Dicomar s 20x optickým zoomem, s možností...
- praktická funkce HDR pro filmování s vysokým kontrastem
PANASONIC HC-X2000
- 24x optický zoom Leica se super širokoúhlým ohniskem od 25mm a vysokou světelností od...
- 1/2,5“citlivý snímač 8.29M BSI MOS a 5 osý Hybridní Optický Stabilizátor
- 4K video z celého snímače v kvalitě 4K 30p 4:2:2 10-bit (4:2:0 60p 10-bit)
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Panasonic
Společnost Panasonic je jedním z největších výrobců elektroniky na světě. Již od roku 1918 provádí výzkum v různých oblastech a je synonymem pro výrobní zkušenost, vysokou kvalitu a propracované výrobky.
Historie společnosti Panasonic se začala psát již v roce 1918, tedy v okamžiku, kdy Konosuke Matsushita zakládá společnost Matsushita Electric Devices Manufacturing Works. Prvními výrobky byly izolační desky a objímky pro elektrické lampy. Společnost postupně rozšiřovala své aktivity - nejen v Japonsku, ale i v zahraničí.
Poslání a vývoj značky
Panasonic vznikl již více než před 100 lety s touhou vytvářet hodnotné věci a technicky vyspělé produkty, a to mu vydrželo až do dnešních dnů. Tvrdá práce a odhodlání vedly k celé řadě inovativních produktů a toto nadšení a zápal postupně dovedly Panasonic do bodu, kdy se stal jedním z elektronických gigantů současnosti.
Ostatně slogan značky ideas for life hovoří za vše. Vychází z myšlenky obohacovat životy lidí po celém světě nejen prostřednictvím jedinečných produktů a špičkových služeb, ale také progresivního přístupu.
Panasonic působí ve více než 35 zemích v celé Evropě a regionu Společenství nezávislých států (SNS), ústředí má v Amsterdam v Nizozemsku a sídlo pro marketingové, prodejní a jiné činnosti ve městě Wiesbaden v Německu.
V Evropě a v regionu SNS zaměstnává společnost Panasonic více než 11 000 pracovníků, a to v prodeji, marketingu, výrobě, konstrukci a průzkumu životního stylu, jakož i v centrech výzkumu a vývoje a podpůrných společnostech. Evropská obchodní činnost (Panasonic Europe B. V.) začala fungovat v roce 1962, kdy společnost založila svou první pobočku v Hamburku v Německu.
Panasonic v České republice
Panasonic Czech Republic, s. r. o. byl založen 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity společnosti na našem trhu. Hlavním úkolem bylo dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků tím, že získají technickou podporu a budou moci zakoupit produkty z širokého portfolia značky, a také vytvářet distribuční kanály a vyvíjet činnost v oblasti marketingu a reklamy.
V současnosti Panasonic prostřednictvím českého zastoupení prodává přes 800 druhů produktů včetně 550 různých výrobků kategorie audio/video, 240 výrobků z oblasti telekomunikace a IT a 30 druhů domácích spotřebičů.
Portfolio výrobce
Společnost Panasonic má produktové portfolio rozděleno do tří hlavních pilířů - spotřební produkty, business a servis a služby. Do první kategorie patří TV, digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery, audio a video technika, sluchátka, domácí spotřebiče, péče o tělo, domácí a mobilní telefony, klimatizace.
Do sekce business patří především komplexní řešení pro firmy a kanceláře jako mobilní počítačová řešení, profesionální audio a vizuální řešení, vytápění a chlazení nebo komplexní řešení pro energie, budovy a dodavatelské řetězce.
Pro nás jsou samozřejmě nejrelevantnější právě digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery Panasonic. Všechna tato zařízení mají mnoho společného - snadnou ovladatelnost, vysoký výkon, dlouhou výdrž a životnost a v neposlední řadě též vysoce kvalitní zpracování i použité materiály. S produkty Panasonic tak můžete tvořit skvělé obrazové i zvukové záznamy, vysoce kvalitní fotografie, domácí filmy a video.
Jak šel čas se značkou Panasonic
V roce 2011 uplynulo deset let od chvíle, kdy Panasonic představil svůj první digitální fotoaparát Lumix. Od té doby stále produkuje atraktivní fotoaparáty s nejpokročilejšími technologiemi i funkcemi, intuitivním ovládáním, povedeným designem a jedinečnou kvalitou.
Celá řada inovací patří právě k segmentu digitální fotografie. Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (Mega O.I.S. / 2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukce fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008).
Ostatně Panasonic byl jedním z pionýrů a propagátorů dnes tolik populárních bezzrcadlovek (mirrorless, CSC). Do fotografického prostředí přinesl Panasonic i další novinky jako natáčení filmů v ultra vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.
Společnost Panasonic je jedním z největších výrobců elektroniky na světě. Již od roku 1918 provádí výzkum v různých oblastech a je synonymem pro výrobní zkušenost, vysokou kvalitu a propracované výrobky.
Historie společnosti Panasonic se začala psát již v roce 1918, tedy v okamžiku, kdy Konosuke Matsushita zakládá společnost Matsushita Electric Devices Manufacturing Works. Prvními výrobky byly izolační desky a objímky pro elektrické lampy. Společnost postupně rozšiřovala své aktivity - nejen v Japonsku, ale i v zahraničí.
Poslání a vývoj značky
Panasonic vznikl již více než před 100 lety s touhou vytvářet hodnotné věci a technicky vyspělé produkty, a to mu vydrželo až do dnešních dnů. Tvrdá práce a odhodlání vedly k celé řadě inovativních produktů a toto nadšení a zápal postupně dovedly Panasonic do bodu, kdy se stal jedním z elektronických gigantů současnosti.
Ostatně slogan značky ideas for life hovoří za vše. Vychází z myšlenky obohacovat životy lidí po celém světě nejen prostřednictvím jedinečných produktů a špičkových služeb, ale také progresivního přístupu.
Panasonic působí ve více než 35 zemích v celé Evropě a regionu Společenství nezávislých států (SNS), ústředí má v Amsterdam v Nizozemsku a sídlo pro marketingové, prodejní a jiné činnosti ve městě Wiesbaden v Německu.
V Evropě a v regionu SNS zaměstnává společnost Panasonic více než 11 000 pracovníků, a to v prodeji, marketingu, výrobě, konstrukci a průzkumu životního stylu, jakož i v centrech výzkumu a vývoje a podpůrných společnostech. Evropská obchodní činnost (Panasonic Europe B. V.) začala fungovat v roce 1962, kdy společnost založila svou první pobočku v Hamburku v Německu.
Panasonic v České republice
Panasonic Czech Republic, s. r. o. byl založen 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity společnosti na našem trhu. Hlavním úkolem bylo dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků tím, že získají technickou podporu a budou moci zakoupit produkty z širokého portfolia značky, a také vytvářet distribuční kanály a vyvíjet činnost v oblasti marketingu a reklamy.
V současnosti Panasonic prostřednictvím českého zastoupení prodává přes 800 druhů produktů včetně 550 různých výrobků kategorie audio/video, 240 výrobků z oblasti telekomunikace a IT a 30 druhů domácích spotřebičů.
Portfolio výrobce
Společnost Panasonic má produktové portfolio rozděleno do tří hlavních pilířů - spotřební produkty, business a servis a služby. Do první kategorie patří TV, digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery, audio a video technika, sluchátka, domácí spotřebiče, péče o tělo, domácí a mobilní telefony, klimatizace.
Do sekce business patří především komplexní řešení pro firmy a kanceláře jako mobilní počítačová řešení, profesionální audio a vizuální řešení, vytápění a chlazení nebo komplexní řešení pro energie, budovy a dodavatelské řetězce.
Pro nás jsou samozřejmě nejrelevantnější právě digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery Panasonic. Všechna tato zařízení mají mnoho společného - snadnou ovladatelnost, vysoký výkon, dlouhou výdrž a životnost a v neposlední řadě též vysoce kvalitní zpracování i použité materiály. S produkty Panasonic tak můžete tvořit skvělé obrazové i zvukové záznamy, vysoce kvalitní fotografie, domácí filmy a video.
Jak šel čas se značkou Panasonic
V roce 2011 uplynulo deset let od chvíle, kdy Panasonic představil svůj první digitální fotoaparát Lumix. Od té doby stále produkuje atraktivní fotoaparáty s nejpokročilejšími technologiemi i funkcemi, intuitivním ovládáním, povedeným designem a jedinečnou kvalitou.
Celá řada inovací patří právě k segmentu digitální fotografie. Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (Mega O.I.S. / 2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukce fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008).
Ostatně Panasonic byl jedním z pionýrů a propagátorů dnes tolik populárních bezzrcadlovek (mirrorless, CSC). Do fotografického prostředí přinesl Panasonic i další novinky jako natáčení filmů v ultra vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.